Studia te s膮 odpowiedzi膮 na rosn膮ce zapotrzebowanie na specjalist贸w w zakresie zarz膮dzania wizerunkiem organizacji komercyjnych i publicznych. Celem studi贸w jest przygotowanie uczestnik贸w do pracy na stanowiskach zwi膮zanych z Public Relations oraz zarz膮dzaniem mark膮. Uczestnicy zdob臋d膮 praktyczne umiej臋tno艣ci potrzebne do prowadzenia dzia艂a艅 PR, zarz膮dzania relacjami z mediami, tworzenia strategii komunikacyjnych oraz interpretacji wynik贸w bada艅 marketingowych. Studia s膮 oparte na do艣wiadczeniach Katedry Zarz膮dzania Relacjami Organizacji, oferuj膮c interaktywne metody nauczania i nacisk na praktyczne umiej臋tno艣ci.
Studia s膮 skierowane do os贸b zainteresowanych zdobyciem praktycznej wiedzy i umiej臋tno艣ci niezb臋dnych do pracy jako PR Manager lub Brand Manager, czyli os贸b zajmuj膮cych si臋 zarz膮dzaniem mark膮 przedsi臋biorstw i organizacji sektora publicznego.
Dane do kontaktu:
艢wiadectwo uko艅czenia studi贸w podyplomowych wydane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.