Studia te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w zakresie zarządzania wizerunkiem organizacji komercyjnych i publicznych. Celem studiów jest przygotowanie uczestników do pracy na stanowiskach związanych z Public Relations oraz zarządzaniem marką. Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności potrzebne do prowadzenia działań PR, zarządzania relacjami z mediami, tworzenia strategii komunikacyjnych oraz interpretacji wyników badań marketingowych. Studia są oparte na doświadczeniach Katedry Zarządzania Relacjami Organizacji, oferując interaktywne metody nauczania i nacisk na praktyczne umiejętności.
Studia są skierowane do osób zainteresowanych zdobyciem praktycznej wiedzy i umiejętności niezbędnych do pracy jako PR Manager lub Brand Manager, czyli osób zajmujących się zarządzaniem marką przedsiębiorstw i organizacji sektora publicznego.
Dane do kontaktu:
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wydane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.