Wybrany termin:
Termin:
9 lis 2024 - 1 sie 2025
Miejsce:
Katowice
Cena:
4300,00聽z艂

Brand Manager i PR Manager

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

9 lis 2024 - 1 sie 2025

Miejsce:

Katowice

Czas trwania:

136 godz.

Prowadz膮cy:

prof. dr hab. Maciej Mitr臋ga
dr Anna Wieczorek

Termin niedost臋pny

Pozosta艂e terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Studia te s膮 odpowiedzi膮 na rosn膮ce zapotrzebowanie na specjalist贸w w zakresie zarz膮dzania wizerunkiem organizacji komercyjnych i publicznych. Celem studi贸w jest przygotowanie uczestnik贸w do pracy na stanowiskach zwi膮zanych z Public Relations oraz zarz膮dzaniem mark膮. Uczestnicy zdob臋d膮 praktyczne umiej臋tno艣ci potrzebne do prowadzenia dzia艂a艅 PR, zarz膮dzania relacjami z mediami, tworzenia strategii komunikacyjnych oraz interpretacji wynik贸w bada艅 marketingowych. Studia s膮 oparte na do艣wiadczeniach Katedry Zarz膮dzania Relacjami Organizacji, oferuj膮c interaktywne metody nauczania i nacisk na praktyczne umiej臋tno艣ci.

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia s膮 skierowane do os贸b zainteresowanych zdobyciem praktycznej wiedzy i umiej臋tno艣ci niezb臋dnych do pracy jako PR Manager lub Brand Manager, czyli os贸b zajmuj膮cych si臋 zarz膮dzaniem mark膮 przedsi臋biorstw i organizacji sektora publicznego.

  • Modu艂: Akademia Komunikacji
  • Modu艂: Akademia Umiej臋tno艣ci Managera ds. PR
  • Modu艂: Akademia Umiej臋tno艣ci Brand Managera
  • Zaj臋cia prowadzone g艂贸wnie metodami aktywizuj膮cymi (warsztaty, treningi, symulacje dydaktyczne)
  • Minimalizacja liczby wyk艂ad贸w na rzecz praktycznych zaj臋膰
  • Egzaminy o charakterze praktycznym, np. symulowane rozmowy kwalifikacyjne, wyst膮pienia publiczne
  • Dyskusje, burze m贸zg贸w, analizy studi贸w przypadk贸w
  • Weryfikacja wiedzy i kompetencji poprzez zadania praktyczne i testy pisemne

Dane do kontaktu:

  • E-mail: podyplomowe@uekat.pl
  • Telefon: +48 32 257-7300

Uczestnik otrzymuje:

艢wiadectwo uko艅czenia studi贸w podyplomowych wydane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.

Wiedza:

  • Znajomo艣膰 narz臋dzi do tworzenia i zarz膮dzania mark膮
  • Zrozumienie zasad prowadzenia dzia艂a艅 PR w organizacjach, firmach i instytucjach
  • Wiedza na temat tworzenia strategii komunikacyjnych i zarz膮dzania relacjami z mediami
  • Umiej臋tno艣膰 interpretacji wynik贸w bada艅 marketingowych oraz rebrandingu

Umiej臋tno艣ci:

  • Praktyczne zdolno艣ci w kreowaniu wizerunku organizacji w mediach
  • Zdolno艣膰 do prowadzenia dzia艂a艅 PR w mediach interaktywnych, w tym na platformach spo艂eczno艣ciowych
  • Umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania relacjami z mediami i otoczeniem spo艂ecznym instytucji
  • Tworzenie i implementacja strategii komunikacyjnych oraz ocena ich skuteczno艣ci

Kompetencje spo艂eczne:

  • Zdolno艣膰 do pracy w zespole, wsp贸艂pracy z r贸偶nymi interesariuszami
  • Umiej臋tno艣膰 adaptacji do zmieniaj膮cych si臋 warunk贸w rynkowych i konsumenckich
  • Rozw贸j relacji interpersonalnych oraz profesjonalnych

Pozosta艂e korzy艣ci:

  • Nacisk po艂o偶ony na rozw贸j praktycznych umiej臋tno艣ci uczestnik贸w, zminimalizowana liczba godzin wyk艂ad贸w, na rzecz zaj臋膰 praktycznych, prowadzonych przez naszych do艣wiadczonych trener贸w, jak i praktyk贸w biznesu.
  • Egzaminy w formie praktycznej, pozwalaj膮cej na rozwini臋cie w艂asnych kompetencji i uzyskanie sprz臋偶enia zwrotnego od egzaminatora. Nie ma pracy dyplomowej, ale zaj臋cia poszczeg贸lnych modu艂贸w odbywaj膮 si臋 w cz臋艣ci w formie prezentowanych prac projektowych.
  • Zaj臋cia na studiach prowadz膮 w istotnej cz臋艣ci praktycy biznesu, co stwarza mo偶liwo艣膰 nabycia wiedzy praktycznej i tzw. know-how, a tak偶e nawi膮zania relacji zawodowych.
  • Wi臋kszo艣膰 zaj臋膰 odbywa si臋 w formie warsztat贸w, trening贸w i symulacji dydaktycznych (potrafimy skutecznie to robi膰 r贸wnie偶 w przypadku zaj臋膰 zdalnych).
  • Studia stwarzaj膮 mo偶liwo艣膰 nawi膮zania interesuj膮cych relacji personalnych, wymiany do艣wiadcze艅 mi臋dzy bran偶ami, co procentuje przez ca艂e 偶ycie.