4300,00 zł
4 paź 2025 - 30 cze 2026
Katowice
Termin niedostępny

Brand Manager i PR Manager

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

4 paź 2025 - 30 cze 2026

Miejsce:

Katowice

Czas trwania:

136 godz.

Dodatkowe informacje
Prowadzący:
prof. dr hab. Maciej Mitręga
dr Anna Wieczorek
Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Studia te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w zakresie zarządzania wizerunkiem organizacji komercyjnych i publicznych. Celem studiów jest przygotowanie uczestników do pracy na stanowiskach związanych z Public Relations oraz zarządzaniem marką. Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności potrzebne do prowadzenia działań PR, zarządzania relacjami z mediami, tworzenia strategii komunikacyjnych oraz interpretacji wyników badań marketingowych. Studia są oparte na doświadczeniach Katedry Zarządzania Relacjami Organizacji, oferując interaktywne metody nauczania i nacisk na praktyczne umiejętności.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia są skierowane do osób zainteresowanych zdobyciem praktycznej wiedzy i umiejętności niezbędnych do pracy jako PR Manager lub Brand Manager, czyli osób zajmujących się zarządzaniem marką przedsiębiorstw i organizacji sektora publicznego.

  • Moduł: Akademia Komunikacji
  • Moduł: Akademia Umiejętności Managera ds. PR
  • Moduł: Akademia Umiejętności Brand Managera
  • Zajęcia prowadzone głównie metodami aktywizującymi (warsztaty, treningi, symulacje dydaktyczne)
  • Minimalizacja liczby wykładów na rzecz praktycznych zajęć
  • Egzaminy o charakterze praktycznym, np. symulowane rozmowy kwalifikacyjne, wystąpienia publiczne
  • Dyskusje, burze mózgów, analizy studiów przypadków
  • Weryfikacja wiedzy i kompetencji poprzez zadania praktyczne i testy pisemne

Dane do kontaktu:

  • E-mail: podyplomowe@uekat.pl
  • Telefon: +48 32 257-7300

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wydane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.

Wiedza:

  • Znajomość narzędzi do tworzenia i zarządzania marką
  • Zrozumienie zasad prowadzenia działań PR w organizacjach, firmach i instytucjach
  • Wiedza na temat tworzenia strategii komunikacyjnych i zarządzania relacjami z mediami
  • Umiejętność interpretacji wyników badań marketingowych oraz rebrandingu

Umiejętności:

  • Praktyczne zdolności w kreowaniu wizerunku organizacji w mediach
  • Zdolność do prowadzenia działań PR w mediach interaktywnych, w tym na platformach społecznościowych
  • Umiejętność zarządzania relacjami z mediami i otoczeniem społecznym instytucji
  • Tworzenie i implementacja strategii komunikacyjnych oraz ocena ich skuteczności

Kompetencje społeczne:

  • Zdolność do pracy w zespole, współpracy z różnymi interesariuszami
  • Umiejętność adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych i konsumenckich
  • Rozwój relacji interpersonalnych oraz profesjonalnych

Pozostałe korzyści:

  • Nacisk położony na rozwój praktycznych umiejętności uczestników, zminimalizowana liczba godzin wykładów, na rzecz zajęć praktycznych, prowadzonych przez naszych doświadczonych trenerów, jak i praktyków biznesu.
  • Egzaminy w formie praktycznej, pozwalającej na rozwinięcie własnych kompetencji i uzyskanie sprzężenia zwrotnego od egzaminatora. Nie ma pracy dyplomowej, ale zajęcia poszczególnych modułów odbywają się w części w formie prezentowanych prac projektowych.
  • Zajęcia na studiach prowadzą w istotnej części praktycy biznesu, co stwarza możliwość nabycia wiedzy praktycznej i tzw. know-how, a także nawiązania relacji zawodowych.
  • Większość zajęć odbywa się w formie warsztatów, treningów i symulacji dydaktycznych (potrafimy skutecznie to robić również w przypadku zajęć zdalnych).
  • Studia stwarzają możliwość nawiązania interesujących relacji personalnych, wymiany doświadczeń między branżami, co procentuje przez całe życie.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Kurs masażu I stopnia dla początkujących

Offer image
2650,00 zł
17 lis 2025
82 godz.
Warszawa
Kurs masażu I stopnia dla początkujących — solidne fundamenty Twojej kariery w masażuKurs masażu I stopnia w Heros Centrum Szkoleniowym to idealny wybór dla osób, które chcą rozpocząć swoją przygodę z masażem od podstaw. Program został zaprojektowany tak, aby w krótkim czasie wyposażyć Cię w praktyczne umiejętności, wiedzę teoretyczną i pewność działania — niezbędne do pracy w zawodzie masażysty.Cele kursuOpanowanie technik masażu klasycznegoPoznasz i przećwiczysz wszystkie podstawowe ruchy: głaskanie, rozcieranie, ugniatanie, oklepywanie i wibracje — w różnych wariantach i zastosowaniach.Zrozumienie anatomii i fizjologiiNauczysz się rozpoznawać struktury anatomiczne, ich funkcje oraz wpływ masażu na układ mięśniowy, krążenia i nerwowy.Bezpieczna praca z klientemDowiesz się, jak prawidłowo przygotować stanowisko, zadbać o ergonomię pracy, a także jak prowadzić wywiad i oceniać przeciwwskazania.Budowanie warsztatu praktycznego80 % zajęć to ćwiczenia na sobie nawzajem pod okiem doświadczonych instruktorów. Każdy ruch korygowany na bieżąco.Przygotowanie do pracy w różnych środowiskachOd gabinetu masażu, przez ośrodki SPA i rehabilitacji, po własną działalność.Zakres programuTeoria (20 % zajęć): podstawy anatomii, fizjologii, higieny pracy, organizacja stanowiska, zasady BHP.Praktyka (80 % zajęć): pełen masaż klasyczny w układzie segmentowym i całościowym, praca z różnymi partiami ciała, adaptacja technik do potrzeb klienta.Aspekty zawodowe: certyfikacja, ścieżki rozwoju po kursie, etyka zawodowa.Po ukończeniu otrzymasz:Zaświadczenie zgodne z MEN3 certyfikaty dwujęzyczne (polski i angielski) — cenione w Polsce i za granicą.
Logo firmy
CS Heros
Ta informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).