4300,00 zł
4 paź 2025 - 30 cze 2026
Katowice

Brand Manager i PR Manager

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

4 paź 2025 - 30 cze 2026

Miejsce:

Katowice

Czas trwania:

136 godz.

Cena:

4300,00 zł

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Studia te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w zakresie zarządzania wizerunkiem organizacji komercyjnych i publicznych. Celem studiów jest przygotowanie uczestników do pracy na stanowiskach związanych z Public Relations oraz zarządzaniem marką. Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności potrzebne do prowadzenia działań PR, zarządzania relacjami z mediami, tworzenia strategii komunikacyjnych oraz interpretacji wyników badań marketingowych. Studia są oparte na doświadczeniach Katedry Zarządzania Relacjami Organizacji, oferując interaktywne metody nauczania i nacisk na praktyczne umiejętności.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia są skierowane do osób zainteresowanych zdobyciem praktycznej wiedzy i umiejętności niezbędnych do pracy jako PR Manager lub Brand Manager, czyli osób zajmujących się zarządzaniem marką przedsiębiorstw i organizacji sektora publicznego.

  • Moduł: Akademia Komunikacji
  • Moduł: Akademia Umiejętności Managera ds. PR
  • Moduł: Akademia Umiejętności Brand Managera
  • Zajęcia prowadzone głównie metodami aktywizującymi (warsztaty, treningi, symulacje dydaktyczne)
  • Minimalizacja liczby wykładów na rzecz praktycznych zajęć
  • Egzaminy o charakterze praktycznym, np. symulowane rozmowy kwalifikacyjne, wystąpienia publiczne
  • Dyskusje, burze mózgów, analizy studiów przypadków
  • Weryfikacja wiedzy i kompetencji poprzez zadania praktyczne i testy pisemne

Dane do kontaktu:

  • E-mail: podyplomowe@uekat.pl
  • Telefon: +48 32 257-7300

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wydane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.

Wiedza:

  • Znajomość narzędzi do tworzenia i zarządzania marką
  • Zrozumienie zasad prowadzenia działań PR w organizacjach, firmach i instytucjach
  • Wiedza na temat tworzenia strategii komunikacyjnych i zarządzania relacjami z mediami
  • Umiejętność interpretacji wyników badań marketingowych oraz rebrandingu

Umiejętności:

  • Praktyczne zdolności w kreowaniu wizerunku organizacji w mediach
  • Zdolność do prowadzenia działań PR w mediach interaktywnych, w tym na platformach społecznościowych
  • Umiejętność zarządzania relacjami z mediami i otoczeniem społecznym instytucji
  • Tworzenie i implementacja strategii komunikacyjnych oraz ocena ich skuteczności

Kompetencje społeczne:

  • Zdolność do pracy w zespole, współpracy z różnymi interesariuszami
  • Umiejętność adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych i konsumenckich
  • Rozwój relacji interpersonalnych oraz profesjonalnych

Pozostałe korzyści:

  • Nacisk położony na rozwój praktycznych umiejętności uczestników, zminimalizowana liczba godzin wykładów, na rzecz zajęć praktycznych, prowadzonych przez naszych doświadczonych trenerów, jak i praktyków biznesu.
  • Egzaminy w formie praktycznej, pozwalającej na rozwinięcie własnych kompetencji i uzyskanie sprzężenia zwrotnego od egzaminatora. Nie ma pracy dyplomowej, ale zajęcia poszczególnych modułów odbywają się w części w formie prezentowanych prac projektowych.
  • Zajęcia na studiach prowadzą w istotnej części praktycy biznesu, co stwarza możliwość nabycia wiedzy praktycznej i tzw. know-how, a także nawiązania relacji zawodowych.
  • Większość zajęć odbywa się w formie warsztatów, treningów i symulacji dydaktycznych (potrafimy skutecznie to robić również w przypadku zajęć zdalnych).
  • Studia stwarzają możliwość nawiązania interesujących relacji personalnych, wymiany doświadczeń między branżami, co procentuje przez całe życie.

Inni oglądali również