Wybrany termin:
Termin:
1 paź 2024 - 30 wrz 2025
Miejsce:
Gdańsk
Cena:
4200,00 zł

Analiza procesów biznesowych w projektach IT

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 30 wrz 2025

Miejsce:

Gdańsk

Czas trwania:

170 godz.

Prowadzący:

Kierownik studiów podyplomowych: prof. dr hab. Ewa Grzegorzewska-Mischka

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia podyplomowe mają na celu dostarczenie podstaw wiedzy oraz praktycznych umiejętności niezbędnych w pracy analityka biznesowego, który działa na styku IT i biznesu. Program oferuje solidne podstawy w zakresie analizy procesów biznesowych oraz umiejętności twardych i miękkich potrzebnych w tej roli.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia są kierowane do osób zainteresowanych pracą na stanowisku analityka biznesowego, które chcą zdobyć wiedzę i umiejętności w zakresie analizy procesów biznesowych oraz współpracy z zespołami IT i biznesowymi.

  • Rola analityka w zespole biznesowym
  • Sposoby pozyskiwania wymagań
  • Negocjacje z klientem
  • Modelowanie procesów biznesowych – notacja BPMN
  • Notacja UML w praktyce
  • Specyfikowanie wymagań
  • Narzędzia do specyfikowania wymagań
  • Analiza i wizualizacja danych
  • Analityk w różnych metodykach zarządzania projektami

Studia są realizowane w trybie hybrydowym, z zajęciami odbywającymi się w sali oraz wyjątkowo w trybie zdalnym. Zajęcia odbywają się przeciętnie co 2 tygodnie, w piątki wieczorem i soboty.

Sekretariat: mgr Aleksandra Todorowicz,

e-mail: Aleksandra.Todorowicz@zie.pg.gda.pl,

tel. +48 58 347 24 46

Organizator: Wydział Zarządzani i Ekonomii

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych

Wiedza:

  • Znajomość roli analityka w zespole biznesowym.
  • Wiedza na temat sposobów pozyskiwania wymagań i negocjacji z klientem.
  • Zrozumienie notacji BPMN i UML oraz narzędzi do specyfikowania wymagań.
  • Wiedza na temat analizy i wizualizacji danych.

Umiejętności:

  • Modelowanie procesów biznesowych.
  • Specyfikowanie wymagań i wykorzystanie narzędzi do specyfikacji.
  • Analiza i wizualizacja danych.
  • Praca z różnymi metodykami zarządzania projektami.

Kompetencje społeczne:

  • Efektywna komunikacja i negocjacje z klientem.
  • Współpraca z zespołami IT oraz biznesowymi.
  • Umiejętność przekładania wymagań biznesowych na techniczne specyfikacje.

Inni oglądali również