7500,00 zł
1 paź 2024 - 3 sie 2025
Kraków
Termin niedostępny

Analiza Marketingowa z wykorzystaniem Data Mining

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 3 sie 2025

Miejsce:

Kraków

Czas trwania:

159 godz.

Prowadzący:

Wykładowcy akademiccy i praktycy

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Kierunek studiów umożliwia zdobycie wiedzy na temat analizy danych marketingowych. Uczestnicy poznają podstawowe obszary analityczne takie jak marketing relacyjny, CRM, badania rynkowe, inżynieria marketingowa oraz narzędzia eksploracji danych (Data Mining). Nauczą się także tworzyć i zarządzać bazami danych oraz stosować klasyczne metody analizy danych.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany
  • Pracownicy działów marketingowych
  • Pracownicy zajmujący się badaniami marketingowymi w przedsiębiorstwie
  • Pracownicy działów analitycznych lub badawczych w branżach FMCG, bankowej, telekomunikacyjnej, sieci handlowych
  • Specjaliści ds. CRM i marketingu bezpośredniego
  • Pracownicy firm badawczych
  • Osoby zainteresowane analizą danych i budową modeli predykcyjnych
  • Osoby odpowiedzialne za utrzymanie klienta i budowę modeli lojalnościowych
  • Analiza marketingowa
  • Bazy danych – najważniejsze aspekty
  • Pomiar, gromadzenie i integracja danych
  • Zaawansowane metody redukcji danych
  • Analiza współzależności i regularności w strukturze danych
  • Praktyczna realizacja analiz marketingowych
  • Warsztaty – wspólne rozwiązywanie praktycznych problemów

Zajęcia analityczne z wykorzystaniem programu STATISTICA

Warsztaty z rozwiązywaniem praktycznych problemów

Biuro Studiów Podyplomowych

E-mail: ksb@uek.krakow.pl

Uczestnik otrzymuje:

  • Dyplom wydany przez Krakowską Szkołę Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
  • Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Analiza Marketingowa z wykorzystaniem Data Mining

Wiedza:

  • Znajomość podstawowych obszarów analitycznych dotyczących marketingu, CRM, badań rynkowych oraz inżynierii marketingowej
  • Umiejętność tworzenia i zarządzania bazami danych
  • Wiedza na temat klasycznych metod analizy danych oraz narzędzi eksploracji danych

Umiejętności:

  • Pomiar, gromadzenie i integracja danych
  • Stosowanie zaawansowanych metod redukcji danych
  • Analiza współzależności i regularności w strukturze danych
  • Praktyczna realizacja analiz marketingowych

Kompetencje społeczne:

  • Umiejętność pracy w zespole w zakresie rozwiązywania praktycznych problemów
  • Zdolność do samodzielnego tworzenia analiz i modeli predykcyjnych

Inni oglądali również

Studia podyplomowe

Zarządzanie nieruchomościami

Logo firmy
3900,00 zł
1 mar 2025
185 godz.
Kraków
Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych niezbędnych do zarządzania nieruchomościami przez osoby, które już administrują budynkami oraz pośredniczą w wynajmie lub sprzedaży nieruchomości, bądź też zamierzają dopiero podjąć pracę w tym sektorze.Słuchacze, oprócz wiedzy na tematy związane z nowoczesnymi formami i metodami zarządzania nieruchomościami, otrzymają równie wiedzę z zakresu podstaw zarządzania, ekonomii, finansów oraz zarządzania zasobami ludzkimi, a także prawa.Studia obejmują zagadnienia z zakresu:Program studiów obejmuje przedmioty powiązane w 5 grup tematycznych. Są to: podstawy wiedzy z prawa (prawo rzeczowe, prawo zobowiązań, prawo i postępowanie administracyjne, ochrona danych osobowych), niezbędne podstawy ekonomii (m.in. elementy: planowania i kalkulacji kosztów, finansów i bakowości, analizy finansowo-ekonomicznej, rachunkowości oraz ekonomiczne podstawy rynku nieruchomości), podstawy wiedzy technicznej (podstawy budownictwa, przeglądy techniczne i remonty, podstawy kosztorysowania oraz ocena ekonomicznej efektywności inwestycji), przedmioty rozwijające umiejętności interdyscyplinarne (m.in. elementy podejmowania decyzji, matematyka finansowa, zarządzanie projektem, etyka zawodowa) i najważniejsza grupa zagadnień bezpośrednio związana z zarządzaniem nieruchomościami (m.in. wprowadzenie do problematyki zarządzania nieruchomościami, plan zarządzania nieruchomością, procedury w zarządzaniu nieruchomościami, zarządzanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych, nieruchomościami biurowymi, centrów handlowych i mieszanymi).
Logo firmy
Wydział Zarządzania AGH