Analiza Marketingowa z wykorzystaniem Data Mining

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Kierunek studiów umożliwia zdobycie wiedzy na temat analizy danych marketingowych. Uczestnicy poznają podstawowe obszary analityczne takie jak marketing relacyjny, CRM, badania rynkowe, inżynieria marketingowa oraz narzędzia eksploracji danych (Data Mining). Nauczą się także tworzyć i zarządzać bazami danych oraz stosować klasyczne metody analizy danych.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany
  • Pracownicy działów marketingowych
  • Pracownicy zajmujący się badaniami marketingowymi w przedsiębiorstwie
  • Pracownicy działów analitycznych lub badawczych w branżach FMCG, bankowej, telekomunikacyjnej, sieci handlowych
  • Specjaliści ds. CRM i marketingu bezpośredniego
  • Pracownicy firm badawczych
  • Osoby zainteresowane analizą danych i budową modeli predykcyjnych
  • Osoby odpowiedzialne za utrzymanie klienta i budowę modeli lojalnościowych
  • Analiza marketingowa
  • Bazy danych – najważniejsze aspekty
  • Pomiar, gromadzenie i integracja danych
  • Zaawansowane metody redukcji danych
  • Analiza współzależności i regularności w strukturze danych
  • Praktyczna realizacja analiz marketingowych
  • Warsztaty – wspólne rozwiązywanie praktycznych problemów

Zajęcia analityczne z wykorzystaniem programu STATISTICA

Warsztaty z rozwiązywaniem praktycznych problemów

Biuro Studiów Podyplomowych

E-mail: ksb@uek.krakow.pl

Uczestnik otrzymuje:

  • Dyplom wydany przez Krakowską Szkołę Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
  • Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Analiza Marketingowa z wykorzystaniem Data Mining

Wiedza:

  • Znajomość podstawowych obszarów analitycznych dotyczących marketingu, CRM, badań rynkowych oraz inżynierii marketingowej
  • Umiejętność tworzenia i zarządzania bazami danych
  • Wiedza na temat klasycznych metod analizy danych oraz narzędzi eksploracji danych

Umiejętności:

  • Pomiar, gromadzenie i integracja danych
  • Stosowanie zaawansowanych metod redukcji danych
  • Analiza współzależności i regularności w strukturze danych
  • Praktyczna realizacja analiz marketingowych

Kompetencje społeczne:

  • Umiejętność pracy w zespole w zakresie rozwiązywania praktycznych problemów
  • Zdolność do samodzielnego tworzenia analiz i modeli predykcyjnych