7900,00 zł
1 paź 2024 - 26 cze 2025
Warszawa
Termin niedostępny

Analityka i Robotyzacja Procesów Biznesowych

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 26 cze 2025

Miejsce:

Warszawa

Czas trwania:

180 godz.

Dodatkowe informacje
Spotkania raz lub dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele 9:00–16:00.
Prowadzący:
Kierownik studiów: dr hab. Monika Łada, prof. SGH
Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Podyplomowe Studia Analityka i Robotyzacja Procesów Biznesowych zapewniają uczestnikom bez wykształcenia informatycznego możliwość nabycia nowoczesnych kompetencji niezbędnych do implementacji strategii transformacji cyfrowej i robotyzacji procesów biznesowych. 

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Podyplomowe Studia Analityka i Robotyzacja Procesów Biznesowych są skierowane bardzo szeroko, a w szczególności są polecane dla:

  • specjalistów z różnych obszarów procesów biznesowych i kadry zarządzającej,
  • menedżerów projektów automatyzacji procesów biznesowych,
  • konsultantów z zakresu robotyzacji i optymalizacji procesów biznesowych, 
  • przyszłych analityków procesów biznesowych, 
  • trenerów robotów wirtualnych,
  • absolwentów studiów zainteresowanych pozyskaniem nowoczesnych kompetencji.
  • Transformacja cyfrowa
  • Analityka i optymalizacja procesów biznesowych
  • Robotyzacja procesów biznesowych
  • Architektura i tworzenie aplikacji biznesowych
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Zarządzanie projektami transformacji cyfrowej
  • Sztuczna inteligencja w procesach biznesowych
  • Systemy automatyzacji procesów biznesowych
  • Design thinking w projektowaniu procesów biznesowych
  • Robotyzacja i optymalizacja procesów biznesowych w praktyce
  • Praca końcowa/Projekt

Sekretarz studiów:

dr Hanna Bystrzycka

tel.: +48 739 975 718

e-mail: hbystr@sgh.waw.pl

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom ukończenia studiów podyplomowych SGH. Studia pomagają zyskać kwalifikacje, by inicjować oraz aktywnie włączać się w pracę zespołów projektowych zajmujących się rekonstrukcją i robotyzacją procesów biznesowych z perspektywą wykonywania nowego zawodu analityka procesów biznesowych RPA.

Wiedza:

  • Znajomość zasad transformacji cyfrowej.
  • Wiedza na temat analityki i optymalizacji procesów biznesowych.
  • Zrozumienie robotyzacji procesów biznesowych.
  • Znajomość architektury i tworzenia aplikacji biznesowych.
  • Wiedza o cyberbezpieczeństwie.
  • Zrozumienie zarządzania projektami transformacji cyfrowej.
  • Znajomość zastosowań sztucznej inteligencji w biznesie.
  • Wiedza o systemach automatyzacji procesów biznesowych.
  • Znajomość metod design thinking w projektowaniu procesów biznesowych.
  • Wiedza na temat praktycznej robotyzacji i optymalizacji procesów biznesowych.

Umiejętności:

  • Implementacja strategii transformacji cyfrowej.
  • Optymalizacja procesów biznesowych.
  • Tworzenie aplikacji biznesowych.
  • Zapewnienie cyberbezpieczeństwa.
  • Zarządzanie projektami transformacji cyfrowej.
  • Wykorzystanie sztucznej inteligencji w procesach biznesowych.
  • Automatyzacja procesów biznesowych.
  • Zastosowanie design thinking w projektowaniu procesów biznesowych.
  • Robotyzacja procesów biznesowych w praktyce.
  • Inicjowanie i prowadzenie projektów z zakresu robotyzacji procesów biznesowych.

Kompetencje społeczne:

  • Umiejętność pracy w zespołach projektowych.
  • Inicjowanie zmian w organizacji.
  • Adaptacja do zmian technologicznych.
  • Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów.
  • Efektywna komunikacja w projektach technologicznych.
  • Zarządzanie zespołem w projektach transformacji cyfrowej.
  • Podejmowanie decyzji w oparciu o analizy danych.
  • Kreowanie innowacyjnych rozwiązań biznesowych.
  • Odpowiedzialność za realizację projektów.
  • Stałe doskonalenie swoich kompetencji.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Offer image
1943,40 zł
23 kwi 2026
14 godz.
Warszawa
Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony.„Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:- Wspaniale pan dzisiaj grał!- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku – odparł skromnie Heifetz.- … ale ja miałem na myśli pański backhand – wyjaśnił speszony rozmówca”Ileż to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie „nieporozumienia” komunikacyjne. Często da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów.Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna.Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem?Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień?Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie.
Logo firmy
AVENHANSEN
Ta informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).