3000,00 zł
3 paź 2025 - 30 cze 2026
Online
Termin niedostępny

Administracja Urzędów Samorządowych i Państwowych

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

3 paź 2025 - 30 cze 2026

Miejsce:

Online

Czas trwania:

180 godz.

Dodatkowe informacje

Rekrutacja od 07 lipca 2025 r. do 30 września 2025 r

Prowadzący:
Wykładowcy Akademii Tarnowskiej, a także urzędnicy – praktycy i sędziowie.
Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Studia podyplomowe mają na celu wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności praktyczne niezbędne do pracy w urzędach administracji publicznej, w tym administracji organów wymiaru sprawiedliwości, pomocy i obsługi prawnej. Program obejmuje aktualny stan prawny, specjalizacje z zakresu administracji publicznej, obowiązki administracji w sytuacjach kryzysowych, oraz dominację metod praktycznych.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany
Kategorie:
  • Magistrzy i licencjaci różnych specjalności, którzy pracują lub planują pracować w organach administracji publicznej, w tym na stanowiskach związanych z zarządzaniem kryzysowym
  • Osoby odbywające służbę przygotowawczą lub biorące udział w rekrutacji na stanowiska w organach administracji publicznej
  • Administracja publiczna
  • Administracja organów wymiaru sprawiedliwości
  • Pomoc i obsługa prawna
  • Zarządzanie kryzysowe
  • Zajęcia specjalizacyjne
  • Metody praktyczne
  • Zajęcia związane z aktualnym stanem prawnym

Telefon: 014 63 16 568

E-mail: uceu@atar.edu.pl

Jednostka organizacyjna: Uczelniane Centrum Edukacji Ustawicznej

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych

Wiedza:

  • Znajomość aktualnego stanu prawnego
  • Wiedza z zakresu administracji publicznej oraz organów wymiaru sprawiedliwości
  • Wiedza o obowiązkach administracji w sytuacjach kryzysowych

Umiejętności:

  • Umiejętność stosowania przepisów prawnych w praktyce
  • Umiejętność pracy w administracji publicznej oraz w obszarze pomocy i obsługi prawnej
  • Umiejętność zarządzania kryzysowego

Kompetencje społeczne:

  • Zdolność do pracy w administracji publicznej
  • Umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych
  • Rozwój umiejętności w zakresie obsługi prawnej i administracyjnej

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Profesjonalna obsługa klienta z elementami negocjacji

Offer image
549,00 zł
6 lis 2025
8 godz.
Online
Opis zagadnienia szkolenia:Obsługa klienta jest dzisiaj wyznacznikiem profesjonalizmu przedsiębiorstw, placówek kulturalno-oświatowych czy urzędów państwowych lub samorządowych. Warto wobec tego zadbać o poziom obsługi, której „papierkiem lakmusowym” jest zazwyczaj postawa pracownika wobec trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenie, które Państwu proponujemy ma na celu wyposażyć Państwa Pracowników w kompetencje, które pozwolą wykorzystywać kontakt z klientem do ciągłego podnoszenia poziomu obsługi i dostarczać klientom doświadczenia, po których instytucja jako całość pozostanie w świadomości jako godna zaufania. Obszarami dźwigniowymi są w tej sferze umiejętność zarządzania emocjami (własnymi i klienta) oraz konstruktywne rozwiązywanie trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenia ma formę warsztatową, a w jego toku przepracujemy najistotniejsze elementy składające się na kompletny zestaw kompetencji kogoś, kto chce wejść na najwyższy poziom obsługi klienta i swoją pracą budować swoją markę pracodawcy i swoją.Cel szkolenia:Podniesienie poziomu jakości obsługi klientaZbudowanie wizerunku profesjonalisty i stałe podnoszenie renomy PracodawcyWyposażenie pracowników w niezbędne kompetencje obsługoweWyposażenie pracowników w narzędzia zarządzania emocjami i radzenia sobie w trudnych sytuacjach obsługowychPoznanie mechanizmów skutecznych negocjacji
Logo firmy
Sedno Training
Ta informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).