Studia podyplomowe „Administracja publiczna” mają na celu wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do pracy w administracji rządowej i samorządowej. Kurs koncentruje się na zrozumieniu ustroju i zasad funkcjonowania organów administracji publicznej, a także na praktycznych aspektach tworzenia i stosowania prawa administracyjnego. Absolwenci będą przygotowani do efektywnego zarządzania i wykonywania zadań administracyjnych na różnych szczeblach.
Kurs jest przeznaczony dla absolwentów studiów wyższych, niezależnie od kierunku ukończenia, którzy są zainteresowani zagadnieniami związanymi z ustrojem i funkcjonowaniem administracji publicznej.
Semestr I
Semestr II
Informacji udziela:
mgr Patrycja Jarosz
tel: 81 537 50 53
e-mail: patrycja.jarosz@mail.umcs.pl
Organizator: Wydział Prawa i Administracji
Po ukończeniu studiów absolwenci otrzymują dyplom Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz świadectwo potwierdzające zdobyte kwalifikacje w zakresie administracji publicznej.