Data rejestracji elektronicznej od 06.05.2025
Studia podyplomowe na kierunku Administracja publiczna przeznaczone są dla absolwentów wszystkich kierunków studiów wyższych, którzy zainteresowani są funkcjonowaniem administracji państwowej i samorządów terytorialnych.
Adresatami studiów są wszystkie osoby posiadające wyższe wykształcenie, w szczególności: przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego, menedżerowie gospodarki publicznej, pracownicy administracji samorządowej, kadra kierownicza przedsiębiorstw (zakładów) oraz inne osoby zainteresowane problematyką z zakresu administracji publicznej. Studia są przeznaczone dla absolwentów wyższych uczelni o dowolnym profilu i specjalności, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę oraz zdobyć umiejętności niezbędne do wykonywania pracy urzędnika administracji publicznej.
Wykłady, ćwiczenia
Organizator: Kolegium Nauk Społecznych
e-mail: studiapodyplomowe@ur.edu.pl
mgr Paulina Łabaziewicz
tel.: +48 17 872 11 48
e-mail: plabaziewicz@ur.edu.pl
mgr Iwona Grzegorzak
tel.: +48 17 872 10 96
e-mail: igrzegorzak@ur.edu.pl
Absolwent otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwenci uzyskują umiejętności wykorzystania wiedzy w pracy zawodowej z zachowaniem zasad etycznych oraz stosowania zasad i procedur niezbędnych do wykonywania zadań w organizacjach i instytucjach sektora publicznego i społecznego.
Potrafią sprawnie wyszukiwać i posługiwać się przepisami prawa, rozwiązywać problemy zawodowe, posiadając umiejętności komunikowania się z otoczeniem w miejscu pracy, sprawnego posługiwania się dostępnymi środkami informacji i techniki biurowej, aktywnego uczestnictwa w pracy grupowej, organizowania i kierowania zespołem.
Są również przygotowani do samodzielnego doskonalenia i uzupełniania nabytej wiedzy i umiejętności w warunkach członkostwa Polski w Unii Europejskiej oraz innych organizacjach międzynarodowych.